شلوار جین مناسب خود را پیدا کنید

 

  1. نوع بدن خود را بشناسید

قبل از شروع خرید شلوار جین، مهم است که نوع بدن خود را بشناسید. اندازه های بدن خود را اندازه بگیرید و تعیین کنید که آیا بدن شما ساعت شنی، گلابی شکل، سیبی شکل یا مستطیل شکل است. این به شما کمک می کند تا سبک مناسبی از شلوار جین را انتخاب کنید که اندام شما را برجسته کند.

 

 

  1. سبک زندگی خود را در نظر بگیرید

در مورد نحوه پوشیدن شلوار جین خود فکر کنید. اگر آنها را برای محل کار یا مراسم رسمی می پوشید، به دنبال جفتی باشید که از جین باکیفیت ساخته شده و استایل رسمی تری دارد. اگر آن‌ها را برای رویدادهای غیررسمی یا روزمره می‌پوشید، می‌توانید جفتی را انتخاب کنید که آرام‌تر و راحت‌تر باشد.

 

 

  1. خیزش مناسب را انتخاب کنید

بالا آمدن شلوار جین شما به این اشاره دارد که چقدر روی کمر شما بلند یا پایین می نشیند. هنگام انتخاب برآمدگی مناسب، نوع بدن و ترجیحات شخصی خود را در نظر بگیرید. در اینجا انواع مختلف افزایش وجود دارد:

  • کم قد: پایین روی کمر می نشیند، اغلب با درز کوتاه تر.
  • متوسط: روی کمر طبیعی می‌نشیند و درز متوسطی دارد.
  • بالا بلند: روی کمر می نشیند، اغلب با درز بلندتر.

 

  1. تناسب را بررسی کنید

وقتی شلوار جین می‌پوشید، مطمئن شوید که به خوبی در کمر، باسن و ران‌ها قرار می‌گیرد. شلوار جین باید محکم باشد، اما نه خیلی تنگ، و نباید در آن جا خالی باشد.

 

 

  1. پارچه را در نظر بگیرید

جین رایج‌ترین پارچه‌ای است که برای شلوار جین استفاده می‌شود، اما گزینه‌های دیگری مانند جین کشدار، نخی و ترکیبی نیز وجود دارد. هنگام انتخاب پارچه، فصل و ترجیح شخصی خود را در نظر بگیرید.

 

 

  1. به دنبال ساخت و ساز با کیفیت باشید

شلوار جین خوش دوخت ماندگاری بیشتری دارد و ظاهر بهتری دارد. کیفیت ساخت را بررسی کنید، مانند دوخت محکم، درزهای تقویت شده، و زیپ یا دکمه های محکم.

 

 

  1. درباره برش فکر کنید

برش شلوار جین شما به سبک و فرم لباس اشاره دارد. در اینجا انواع مختلف برش وجود دارد:

  • شلوار جین تنگ: شلوار جین تنگ و صاف که از ران و ساق پا باریک است.
  • شلوار جین باریک: کمی گشادتر از شلوار جین تنگ، با تناسب راحت‌تر در قسمت ران و ساق پا.
  • شلوار جین راسته: شلوار جین راسته که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد است.
  • شلوار جین بوت‌کات: از میان ران‌ها و ساق پا گشادتر، با شکلی گشاد در پایین.

 

  1. کمربند را فراموش نکنید

بند کمر شلوار جین شما می‌تواند تفاوت زیادی در راحتی و استایل ایجاد کند. به دنبال جفتی با کمربند راحت باشید که در پوست شما فرو نرود.

 

 

  1. آنها را امتحان کنید

هنگامی که گزینه های خود را محدود کردید، چند جفت را امتحان کنید تا ببینید که چگونه در شخص مناسب هستند. راه بروید، بنشینید و حرکت کنید تا مطمئن شوید که راحت و مناسب هستند.

 

 

  1. قیمت را در نظر بگیرید

قیمت شلوار جین از چند دلار تا بیش از 100 متغیر است. هنگام تصمیم گیری، به بودجه خود و کیفیت لباس های جین توجه کنید.

osetheRightWash

شست‌وشو لباس‌های جین شما می‌تواند بر روی ظاهر و احساس لباس تأثیر بگذارد. در اینجا انواع مختلفی از شستشو وجود دارد:*شستشوی تیره: آدیپ، رنگ غنی که می‌تواند پوشیده شود.

hat’sagoodall−aroundchoice

طول را در نظر بگیرید طول جین شما یک ترجیح شخصی است، اما مهم است که یک جفت را انتخاب کنید که برای نوع بدن و موقعیت شما مناسب است.  زیر زانو.

*Full− شلوار جین بلند:بلندی که زیر قوزک پا باشد.

خرید در اطراف ازخرید و مقایسه قیمت ها نترسید.Dفروشگاه‌های متفاوت و مارک‌ها سبک‌ها و کیفیت‌های متفاوتی را پیشنهاد می‌کنند، برای تحقیق شما مهم است قبل از خرید. بررسی اندازه نمودار هر برندها نمودار اندازه‌گیری متفاوت را انجام دهید، قبل از خرید، نمودار را چک کنید. جیب های عملی که میتوانند به طور ایمن متعلقات شما را نگه دارند. نگاهی به جیب‌هایی که به‌همراه دوخته شده‌اند، دارای بسته‌بندی ایمن هستند.

آنها را فراموش نکنید. جین‌ها با وزن‌های متفاوت، از وزن سبک تا سنگین. در انتخاب وزن لباس‌های جین خود، فصل و ترجیح شخصی خود را در نظر بگیرید.  دوباره به دنبال و انتخاب یک جفت مناسب برای ذائقه شخصی شما.  محتوای پارچه را بررسی کنید.

بند کمر را فراموش نکنید بالا شدن و ران را در نظر بگیرید. بالاخره و ران جین شما می‌تواند بر روی لباس و راحتی تأثیر بگذارد.

قیمت و کیفیت شلوار جینی را که در نظر دارید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که ارزش خوبی برای پول خود دارید.

 

  1. از درخواست کمک نترسید

خرید شلوار جین ممکن است طاقت فرسا باشد، بنابراین از درخواست کمک از یک همکار یا دوست نترسید. آنها میتوانند به شما کمک کنند تا شلوار جین مناسبی را پیدا کنید که متناسب با اندام و استایل شما باشد.

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...